در دنیای امروز دیگر مردم وقتشان رو کمتر با خواندن روزنامه و دیدن تبلیغات تلویزیون سپری میکنند، بخش زیادی از زمان مشتریان شما پای کامپیوتر یا موبایل میگذرد که ما به آنها میگویم رسانههای دیجیتال. اگر میخواهید ارتباط مؤثرتری با مخاطبینتان داشته باشید حضور قوی شما در دنیای دیجیتال ضروری است. واقعیت این است که مردم بیشتر نظر کسی را میپذیرند که خودش پیش از آنها مشتری شما بوده و نه تعریف و تمجیدهای یک کمپانی را از کالای خودش؛ پس باید این تجربه رو برای ایشان یادآوری و ایجاد کنید.
مزایای دیجیتال مارکتینگ
در قرن حاضر، بدون شک دیجیتال مارکتینگ، مطمئن ترین روش ارتباط دوطرفه بین تبلیغ کننده و مخاطب است. در این نوع بازاریابی، می توانید پیامها را به گونه ای طراحی کنید تا به طور کامل پاسخگوی نیازها و خواسته های معین مخاطبان باشد.
در تبلیغات دیجیتالی میتوان براحتی و با صرف زمان و هزینه کم پیام بسیار جذابی طراحی کرد که ضمن اطلاع رسانی سریع و دقیق جایگاه خود را در فضای مجازی ارتقا داد.
فعالیت های مادر دیجیتال مارکتینگ:
- سئو (SEO)
- بازاریابی موتورهای جست و جو (SEM)
- تولید محتوا پشتیبانی شبکه های اجتماعی (Social Media Marketing)
- بازاریابی ایمیلی (Email Marketing)
- شناسایی سایت های فعال در حوزه برند شما و تبلیغات در آن ها (Display Advertising)
- کاتالوگ الکترونیکی(E-Catalog)
- بازاریابی از طریق (SMS Marketing) و…