همکنون بیننده شبکه تلویزیون اینترنتی راز لایو باشید <اینجا کلیلک کنید>

-->

تبلیغات گوگل (Adwords)

هرچه وب سایت ها به شکل حرفه ای تری بهینه سازی شوند در نتایج جستجو جایگاه بهتری پیدا می کنند و بازدید کننده های بیشتری را جذب می کنند. یکی از مهمترین فاکتورهای مهم در تجارت, تبلیغات می باشد. و از آنجایی که یکی از بهترین روشهای تبلیغ ، تبلیغ در موتور جستجوگر گوگل Google Adwords می باشد. با توجه به بازدید صدها میلیونی از سایت گوگل و امکانات بسیار زیادی که نرم افزار تبلیغات گوگل Google Adwords در اختیار تبلیغ کنندگان قرار می دهد ، به راحتی مشتریان شما از هر کجا که شما بخواهید و به صورت کاملا هدفدار و با کمترین هزینه ، شما را در صفحه اول گوگل پیدا می کنند ، و همچنین این فرایند موجب بهبود رتبه وب سایت شما در گوگل می‌شود. در این روش پرداخت در ازای کلیک می باشد یعنی در ازای هر کلیک باید مبلغی را به موتورهای جستجو بپردازیم. هزینه ها در استفاده از این خدمات بر حسب دلار می باشد.

نحوه کارکرد تبلیغات در گوگل به چه شکلی می باشد؟     اساس کار تبلیغات در موتورهای جستجو به این صورت است که شما با توجه به نوع فعالیت و خدماتی که دارید ، کلمات کلیدی را انتخاب می کنید و هنگامی که این کلمات کلیدی از طرف کاربران در موتورهای جستجو ، جستجو می شوند ، آگهی شما در صفحه اول سایت گوگل ظاهر می شود. تبلیغات کلیکی در واقع یکی از مهم ترین سرویس های گوگل است. به طور کلی تبلیغات برای گوگل اولین شاه راه درآمد زایی است به طوری که در سال 2011 این شرکت 96 درصد در آمد خود را از طریق این تبلیغات کسب کرده است. زمانی که شما از تبلیغات کلیکی گوگل استفاده می کنید، وب سایت شما در یکی از جایگاه هایی که در تصویر زیر نمایش داده شده است، قرار می گیرد: وقتی کاربران آگهی شما را می بینند ، شما هیچ هزینه ای پرداخت نمی کنید. هنگامی هزینه ای پرداخت می کنید که بر روی آگهی شما کلیک شده و وارد وب سایت شما بشوند. در این موقع است که هزینه ای از اعتبار شما که بایستی در ابتدا باز کنید کم خواهد شد. مثلا شخصی در جستجوی خرید موبایل می باشد بنابراین اولین جمله ای را که جستجو می کند خرید موبایل است. با توجه به تنظیم های انجام شده تبلیغ مورد نظر در قسمت پشتیبان مالی فقط برای افرادی که این کلمه کلیدی را جستجو کنند نمایش داده خواهد شد.  

  • دفتر مرکزی : تهران ، میدان پونک ،بعد از چهارراه به سمت شمال، اولین کوچه رمضانی پلاک 26 واحد 5  
  • 02141256512
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

آخرین نمونه کارها

1-compressed
2-compressed
3-compressed
4-compressed
5-compressed
6-compressed
7-compressed
8-compressed
9-compressed

اخرین نمونه ها

فرم ارتباط با ما

Top
ما از کوکی ها برای نمایش بهتر و سریعتر سایت استفاده میکنیم . برای استفاده این وب سایت از کوکی ، لطفا با تایید این موضوع به ما این اجازه را بدهید مشاهده قوانین. من این سایت را تایید میکنم تایید